flori frumoase


Flori la sfarsit de aprilie
Aprilie 27, 2009, 11:07 am
Filed under: Uncategorized | Etichete: , , , , , , , , , ,

9 comentarii so far
Lasă un comentariu

Absolut superbe.

Comentariu de drawforjoy

Super faine !🙂

Comentariu de AirBorn

Buna dimineata si bine te-am gasit.Minunate flori.
Ma bucur tare mult ca am gasit numele unei flori pe care am plantat-o anul trecut in gradina mea si nu stiam cum se numeste(mixandra).Si iti multumesc pentru asta.Ma bucur ca te-ai alaturat si tu Blogului Director de Gradinarit.

Comentariu de Victoria

Mersi.Ma bucur ca iti plac.
Mixandrele in perioada asta sunt pline de flori si raspandesc un parfum ca de toporasi sau ghiocei.

Comentariu de Floricele

Ia te uită! Azi de dimineață m-am trezit cu ideea că ar fi bine să-mi deschid un blog cu flori…(deși m-am plictisit de blogurile mele). Și uite că am ajuns deja pe unul care-mi place!… cred că o să mă mulțumesc cu vizitele dese în grădina asta🙂

Să înflorim

Comentariu de Andi

Andi , ma bucur foarte mult ca iti place, te mai astept prin gradina mea.
Daca iti deschizi blog cu flori sa imi dai de stire. Te-am adaugat oricum la friends in blogcatalog.

Comentariu de Floricele

Dar kerria,banuiesc ca e vorba de tufa ornamentala cu flori galbene…cum si cand se poate inmulti?

Comentariu de MIRA

Buna Mira.
Stiu ca se despart parti din radacina , ca bujorul. Eu nu am incercat niciodata.

Comentariu de Floricele

minunate flori…proaspete ca primavara!

Comentariu de lorrena




Lasă un răspuns

