flori frumoase


Flori la sfarsit de mai
Mai 25, 2009, 8:51 am
Filed under: Uncategorized

9 comentarii so far
Lasă un comentariu

SUPERBE…..

Comentariu de mamiboom

Ma bucur ca iti plac, mamiboom, te mai astept pe aici.

Comentariu de Floricele

In speranta ca voi reusi sa te vizitez cat mai des te felicit pentru rabdarea de-a le urmari ciclul vegetativ si pentru dragostea cu care le ingrijesti si ne incanti privirea!Noapte frumoasa!Mira

Comentariu de MIRA

Am trecut să vă salut…și să zâmbesc …

Noapte bună

Comentariu de Andi

Andi sa te pregatesti pentru zambete noi ca acum gradina parca nu mai are simtul masurii si urmeaza sa pun poze.

Comentariu de Floricele

Sunt pe aici🙂

Comentariu de Lelio

Desi maimutoiul a raspuns in locul meu, da, e valabil răspunsul: sunt si eu pe aici🙂
Va trebui să-mi port laptopul in dinti de acum, să nu mi-l mai abuzeze cineva cât nu sunt lângă el …
Sunt pe fază…

Comentariu de Andi

Violeta, kalanchoe, trandafirii, palma Maicii Domnului, crinul pe langa toate celelalte… sunt foarte, foarte frumoase!!! Se vede ca iti plac florile si le ingrijesti cu pasiune! Te astept cu un articol cu fotografii si pe Blog Director. Ne lipsesc fotografiile, sa stii!🙂

Comentariu de Silvia

Mersi Silvia.
O sa incerc sa scriu un articol, poate despre trandafiri…

Comentariu de Floricele




Lasă un răspuns

