flori frumoase


Flori de iunie
Iunie 8, 2011, 4:49 pm
Filed under: Flori de iunie, Flori din gradina mea

Nu am mai scris de mult timp dar nu am abandonat blogul.  Am fost departe e gradina si de flori, dar de acum vor fi flori si iar flori aici.

Trandafirii m-au surprins anul acesta , mai ales cei cataratori care au ajuns la dimensiuni uriase, dar si cei normali care erau foarte mici cand i-am plantat.

Am facut ronduri cu amestec de flori:  lobelia curgatoare, petunii, regina noptii care e inca mica, nu ma uita , floarea cameleon. Rasadurile sunt foarte harnice, au iesit garofite de 3 soiuri, petunii, regina noptii colorata, carciumarese, amestec de flori.

O surpriza mi-a facut-o Craciunita sau Schlumbergera alba, este plina de flori acum in toiul verii. Restul craciunitelor stau cuminti si se pregatesc pentru Craciun.

Revin cu noutati, intre timp stau cu ochii pe rasaduri poate cresc mai repede.


1 comentariu so far
Lasă un comentariu

Superbe🙂

Comentariu de AirBorn




Lasă un răspuns

